linaemalm

2014-11-05
21:24:09

Blodiga naglar
Okej. Nu ska jag berätta hur mina naglar sig ut på halloween. Jo nämligen blodstänk!  Jag fuska denna gången för att jag inte ville ha så mycket kladd. Och mina naglar har blivit korta så jag köpte lösnaglar. (Dum idé)  så jag köpte ett par billiga naglar. (Ännu dummare idé). Det jag gjorde var att jag satte fast alla naglarn på ta tandpetare (bra idé) så dom var lätta att måla. Jag la vit grund färg så att det röda skulle synas extra mycket.


Det var franskmanikyr från början. 
Det jag gjorde sen var att jag tog ett sugrör och doppa i den röda nanellacks färgen och blåste över naglarna. En nagel i taget och tänk på att ha något under jag hade en tidning. 
För det kommer bli kladdigt.


Och efter några dopp och blås så är dom klara. Om man gör det på sina egna glöm inte tejpa runt om, för mindre att "städa". 


Läskiga! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: