linaemalm

2014-06-19
22:55:40

Midsommar naglar
I morgon är det midsommar igen. Så jag  tänkte fixa naglarna lite extra. Så varje nagel fick ett eget motiv med samma tema och bakgrund. Hoppas dom håller tills i morgon för jag orka inte ta med alla färger jag använde till Alex. Men när kvällen är slut lör dom vara fördärvade  ändån. Jag ska hålla er uppdaterade om de höll eller inte. Nästan lika viktigt som fotbolls VM detta. Skriker ju nästan lika högt när jag brutit en nagel som när dom gör mål. 
Men jag passar på att tipsa lite. Har du långa naglar och dricker en kväll så garanterar jag att minst en nagel bryts. Desto mer man dricker, ju mindre hela naglar.  Fast har man nagellack så är det mest det som sabbas. 


Ja jag målar allt för hand.  Palmerna blev snyggas, enligt mig. 

Taggar: midsommar. naglar. sommar;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: