linaemalm

2014-07-08
12:37:00

Kullaberg

Det är inte lätt att hoppa på stenar i två och en halv timme. Det kan jag och Alex konstatera! Vandring började i Arild och där i från skulle vi gå till Nimis vilket vi senare såg låg bara 1.7 km där i från. två och en halv timme senare var vi äntligen framme helt slut och sol brända. Det krävs att man har balansen med sig för vissa stenar är inte lätta.
när vi väl var framme så hade vi inte ork att klättra så mycket var mest nöjda att vi kommit fram. det vi inte visste då var att vi var tvungna att bestiga själva Kullaberg för att ta oss där i från. Benen skaka av utmatning, klaga gjorde jag det med ( även om det inte var jag som bar på den tunga väskan). nästa gång... nä det blir ingen nästa gång om vi inte tar sjövägen så klart. nu har jag sett detta och jag väntar på nästa utmaning.

 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: