linaemalm

2013-05-15
17:44:37

Grillning nr 1 och Eurovision.

En mysig kväll med mina vänner. Vi grillade och och...... Ja vi var rätt samlade framför elden. :D 😃
Det var ett fantastiskt slut på förra veckan. Denna vecka. Är det rosa som gäller eftersom det är Eurovision! Och på lördag bär det av ner till Malmö får att se finalen men mina vänner. Jag har redan planerat en galen utstyrsel. Btw jag hejar på Danmark detta året. Så den danska flaggan åker med! Jag är ju halv dansk så vi har en del här hemma. ;D 😀
Men nu ska vi ta det lugnt i vecka. För helgen kommer bli galen! Med inflyttningsfest för min bästis, Eurovision och en stor överraskningsfest för mamma. Plus i morgon när sara kommer på festival mys.
Så på måndag vill jag inte göra något!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: